טיפול פוסט אקנה חוות דעת

את הבעיה שלי עם אקנה קשה הבנתי כבר בגיל ההתבגרות. למרות שפחות או יותר כולן סביבי נאלצו להתמודד עם פצעוני אקנה, אצלי המצב היה חמור מאוד. מעבר לכך, היה קשה עד בלתי אפשרי למצוא מומחיות מתקדמת שמסוגלת להתמודד עם אתגרים כמו העלמת אקנה קשה או הסרת כתמים מהפנים, שיש לה את המוניטין הנחוץ – ולמעשה המצב שלי נראה חסר סיכוי.

 ככה חייתי את חיי עד גיל יחסית מאוחר. בזמן שכולן יצאו לדייטים עם הבנים, חייכו ונפנפו בשיער ובריסים… אני ספגתי עלבונות, מבוכה ופגיעה דרמטית בתחושת הביטחון העצמי.

אפילו אחרי שהתפרצויות פצעי האקנה נרגעו קצת. המשכתי לסבול בגלל הצלקות שנוצרו. ולא בגלל שלא רציתי שייעלמו. לאורך הדרך ניסיתי כל מיני שיטות להתמודד עם צלקות בעור הפנים וממש ניסיתי לברר עם אנשי המקצוע מה הדרך הטובה ביותר לבצע הסרת כתמים מהפנים. בתחילה שאלתי כל מיני מומחיות לקוסמטיקה מהשכונה שלי לגבי הנושא, ולאחר מכן קראתי מאמרים ופוסטים באתרי אינטרנט. לצערי, שום דבר לא עזר וכבר התחלתי לאבד לגמרי את התקווה.

מעלימים את הפוסט אקנה

אל דאגה. הייתה לי גם תפנית בעלילה

השינוי המיוחל הגיע אחרי שנתקלתי באתרי האינטרנט של Rachel-Medical. ראיתי שלשמחתי מדובר על קליניקה מתקדמת יותר מאלו שנתקלתי בהן עד כה – והבנתי שיש סיכוי טוב שאוכל להגשים את החלום שלי להיפטר מהצלקות. בשלב הזה כמובן גם הייתי קצת חסרת אונים ולא ציפיתי לפתרונות קסם, אבל חשבתי שלא יזיק לפגוש את אחת מנציגות המרפאה כדי לראות מקרוב מה זה בכלל טיפולי פנים מתקדמים בקליניקה – והאם אפשר לבצע העלמת צלקות מהפנים בעזרתם.

רייצל מדיקל
מגשימים חלום של פנים חלקות
רייצל מדיקל
תוצאות ברמה גבוהה מידיים בטוחות
Facebook
WhatsApp
Twitter
Email

תהליך טיפול העלמת האקנה המיוחל

במפגש שנערך בקליניקה כבר הבנתי שמדובר על טכנולוגיה חדשנית שלא פגשתי לפני כן. מבחינתי, זה בא לידי ביטוי בציוד, במכשירים ואפילו בעיצוב של המקום. הם גרמו לי להרגיש בנוח מהרגע הראשון וגם ידעתי שאני לא היחידה שמתמודדת עם התופעה. אפילו שבאותם רגעים לא העזתי לדמיין את היום שאחרי טיפולי פוסט אקנה, הייתה לי הרגשה טובה.

מפגש ההיכרות שלי עם הקוסמטיקאית רחל קורדובה הוקדש לנושא של אקנה קשה ולמה שצריך לעשות בשביל להתמודד עם הסרת פוסט אקנה. הרגשתי חופשיה לגמרי לשאול על הסרת צלקות מעור הפנים ולא התביישתי גם לברר לגבי מושגים שלא הבנתי בנוגע למכשירים או חדשנות רפואית. הסתבר לי שלרחל קורדובה יש ניסיון של מעל 25 שנה, אז ככל הנראה אין מקרה של אקנה או צלקות בעור הפנים שאותו היא לא פגשה.

מה שהכי הפתיע אותי בפגישה הוא השימוש בייעוץ דרמטולוגי ממוחשב. לא ידעתי שקיימת טכנולוגיה כזו אבל שמחתי לגלות אותה. לכל אורך הפגישה הסבירו לי מה עושים בשביל הסרת כתמים מהפנים ומה הקשר של זה לתופעות של אקנה קשה.

עוד היה חשוב לי לדעת שאני נמצאת בידיים טובות ורציתי שיספרו לי כיצד מתבצע בפועל הטיפול של העלמת אקנה ופוסט אקנה. התשובות הרגיעו אותי, כי הבנתי שמדובר בשיטה בטוחה ויעילה ובקליניקה עם ניסיון מוכח. אם זה לא מספיק, ב- Rachel-Medical הראו לי שהחומרים שהם עובדים איתם טבעיים והגוף מורגל אליהם כך שתופעות הלוואי הן מינימאליות בלבד

פוסט אקנה
הסרת פוסט אקנה וצלקות בעור
הסרת צלקות בעור הפנים

5 המפגשים שלי בדרך להסרת אקנה

השלב הבא בדרך שלי להסרת אקנה היא קביעת סדרת טיפולים של 5 מפגשים. אפילו בחלומות הכי פרועים שלי לא חשבתי שאני אוכל להיפטר מהאקנה כל כך מהר, בעיקר על רקע ניסיון העבר שלי עם טיפולים קוסמטיים. מצד שני, הייתה לי תחושה שאני נמצאת במקום הנכון כי ראיתי שמדובר על קליניקה מתקדמת ושבה טיפולי פנים מתקדמים הם חלק בלתי נפרד מסל הכישורים.

התרשמתי מאוד מהמקצועיות ומהעובדה שכל מי שפנה אליי עשה זאת עם חיוך. כל הזמן שאלו אותי איך אני מרגישה, מה היעדים שלי מבחינת טיפוח העור ואיך עוד אפשר לעזור כדי לגרום לי ביטחון עצמי. בהמשך, הטיפולים עצמם בשיטת הפלזמה בכלל לא הכאיבו והרגשתי מצוין גם אחריהם. מבחינתי, שיטת הפלזמה הנודעת לחידוש העור היא בהחלט משהו שכל אישה צריכה לעבור.

בין המפגשים עוד התקיימה מערכת יחסים כנה ואמיתית ביני לבין הצוות בקליניקה. נציגי Rachel-Medical הקפידו ליצור איתי קשר כדי לשאול איך אני מרגישה ולעקוב מקרוב ומרחוק. הרגשתי שללא ספק אני יכולה לפנות אליהם בכל רגע נתון ולקבל תשובות. כמו כן, התחלתי לראות תוצאות ואהבתי לקום בבוקר – תחושה שלא הייתה לי מאז גיל 12.

בסביבה הקרובה והרחוקה שלי החלו לזהות שינוי אמיתי וכנה. אם למשל פעם הייתי נמנעת מלצאת מהבית בגלל חשש מהצלקות ומהאקנה, הרי שכבר תוך כדי הטיפול הרגשתי טוב עם עצמי. הרשיתי לעצמי לצאת מהבית ביום ובלילה, הפסקתי ללכת עם כובע והחזרתי את הצעיף לארון. גם במקום העבודה שלי כבר הבינו שעובר עליי משהו חיובי ואני ראיתי דוגמה למשפט הידוע "נפש בריאה בגוף בריא".

כנסו לעוד עמודים

פוסט אקנה

עכשיו כיף לי להסתכל במראה!

התוצאות הדהימו אותי כי לא ציפיתי להצלחה כל כך מסחררת. לא רק שמדובר על קליניקה מתקדמת, אלא שיש בה ניסיון להביא לידי ביטוי מומחיות ברמה הגבוהה ביותר. אבל מה שעוד יותר מפתיע היה האופן שבו מכשירים מתקדמים נוצלו לטובת הסרת כתמים מהפנים והתמודדות עם אקנה קשה. כיום אני יודעת שצלקות אקנה הן ממש לא גזירה משמיים או משהו שצריך ללמוד לחיות איתו.

הכי אהבתי שבקליניקה של Rachel-Medical דאגו לעדכן אותי במידע רלוונטי על מניעת פצעים בפנים. הם הסבירו לי למה נוצר אקנה, מה אפשר לעשות כדי למנוע אותו ואיזה שינויים עליי לבצע באורח החיים. כך לדוגמה למדתי שבלוטות השומן מייצרות עודף שומן בגלל שינוי הורמונלי, אבל שיש לי סיכוי טוב יותר למנוע את הופעת הפצעים אם אקפיד לשתות מים ואם אפחית צריכת מאכלים מעובדים ומשמינים.

לסיכום, עכשיו כיף לי להסתכל במראה והתהליך שעברתי מול Rachel-Medical הוא משהו שאני לא אשכח. הם הצליחו לשלב עבורי בין טיפול קוסמטי ומנטאלי והתייחסו ברצינות לכל חשש שהעליתי. אני רוצה להודות להם מקרב לב ובטוחה שעוד הרבה אנשים מרגישים כמוני.

שתפו נשמח לשמוע

Facebook
WhatsApp
Twitter
Email