6 טיפים שיסייעו לך לשמור על העור גם בשיא הקיץ

הקיץ כבר בשיאו ויחד עם החופשות, הים והבגדים הקלילים והנוחים, מגיעה גם השמש הלוהטת, לחות וזיהום אוויר. כל אלו יחד עשויים להסב נזק משמעותי לעור פנייך. על מנת להתגונן מנזקי העונה החמה, נדרש, לצד הקפדה על טיפול פנים, תכנון מראש והקפדה על מספר כללים. כדי לסייע לך להתגונן מפני נזקי השמש כמו קמטים ופיגמנטציה, אספו עבורך המומחים שלנו ברייצ'ל מדיקל, המתמחים בטיפולי פנים משלימים, כמה טיפים שיעזרו לך לעבור את הקיץ בשלום.

6 טיפים לעור הפנים

1.

מקדם הגנה נגד נזקי השמש

בעת כל יציאה ממושכת מהבית הכרוכה בחשיפה רבה לשמש, כמו בילוי בים, טיולים בטבע ואפילו לקראת יום סידורים אינטנסיבי, חשוב להצטייד במקדם הגנה בעל סינון UV גבוה ברמת SPF20 לכל הפחות – שיגן על עורך מהקרינה המזיקה. קרינת ה-UV מהווה את אחד מרכיבי המפתח של נזקי העונה החמה וחשיפה ממושכת עלולה לגרום לכתמי פיגמנטציה ובטווח הארוך להעמיק קמטים וקמטוטים בפנייך.

2.

הקפדה על היגיינת הפנים

שמירה על עור הפנים והקפדה על ניקיונו חשובות תמיד, אבל בקיץ הופך הדבר להכרח של ממש. האוויר המזוהם והלח ממש נצמד לעורך ועשוי לגרום לאקנה. יש לשטוף היטב את הפנים במים בבוקר ובערב באופן קבוע. במידה וטבלת בים או בבריכה, יש לשטוף את הפנים במים מתוקים מיד על מנת לא לחשוף את העור ממושכות למלח ולכלור. פצעים משגשגים בסביבה שומנית. לכן, כדי למנוע אקנה או לטפל באקנה קיים, מומלץ להשתמש במים מיסליירים אשר מאזנים את רמת הלחות והשומן בעור. שימוש זה בתכשיר יהווה טיפול מונע חשוב שיחסוך לך צלקות פוסט אקנה, שמהן קשה בהרבה להיפטר.

כנסו לעוד עמודים

3.

תזונה מונעת

גם למה שנכנס לגופנו דרך האוכל שנבחר לאכול יש השפעה משמעותית מאוד על מצב עור הפנים.

  • עור הפנים שלנו זקוק לכמויות רבות של ויטמין C המצוי בשפע בפירות הדר, בקיווי ובפירות רבים אחרים וויטמין-Eאשר ניתן להשיג בצריכת אגוזים, ירקות ירוקים כהים ודגנים מלאים. שני אלו יחד הם שילוב מנצח להגנה על העור מפני נזקי השמש.
  • ויטמין Aמשמש כמעכב חמצון רב עוצמה בירקות כתומים. מעכבי חמצון עוצמתיים נוספים שמומלץ לצרוך הם תה ירוק, ירקות אדומים ויין אדום, מקורות נוגדי חימצון עוצמתיים. עגבניות, למשל, עשירות בנוגדי חמצון ונוסף על כך גם בליקופן, חומר אשר מתגלה כלא פחות מאשר נס אנטי אייג'ינג שקל לשלב בכל ארוחה.
  • יתרה מזאת, הוכח במחקרים כי צריכה קבועה של אומגה 3 משפיעה באופן ניכר על גמישות תאי העור וזמינים לך במאכלים רבים כמו דגים, אגוזים שונים ובזרעי צ'יה ופשתן.

כל אלו יחד ומזונות רבים אחרים, הם צוות מנצח להגנה מפני נזקי העונה החמה, מניעת פיגמנטציה, אקנה וקמטים ושמירה על עור גמיש, חלק ובעל ברק של חיות.

שתפו נשמח לשמוע תגובות

Facebook
WhatsApp
Twitter
Email
רייצל מדיקל

4.

תכשירים לטיפוח העור

כיום קיימים בשוק תכשירים רב שימושיים שיסייעו לך לשמור על טיפוח עור הפנים בקלות. במידה ונעשה שימוש בקרם לחות על בסיס קבוע, חשוב להשתמש בקרם על בסיס מים על מנת להקל על בלוטות החלב ולמנוע הופעת פצעי אקנה. קרמים רבים המועשרים בחומצות שונות, עשויים להגיב לחשיפה לשמש בצורה מזיקה. לכן, עדיף לבחור בקרמים על בסיס חומצה מנדלית או לקטית אשר אינן מעצימות את נזקי השמש.

5.

מים... כמה כבר שתית היום?

אין להקל בחשיבות של שתיית מים מרובה בחודשי הקיץ. עור מיובש הוא עור חשוף ופגיע. תאי העור המיובשים והנוקשים נתונים בקלות לנזקי פיגמנטציה, אקנה וקמטים בעור ולכן חשוב להרוות אותו בנוזלים לעתים קרובות. חשוב להקפיד על צריכת לפחות 30 מ"ל מים על כל קילוגרם בגופך.

6.

טיפולי פנים משלימים

לבסוף, הקפדה על טיפול פנים לעתים קרובות שיסייע לשמור על ניקיון עורך ולחידוש התאים יספק לפנייך הגנה חשובה מפני נזקי העונה החמה. רייצ'ל מדיקל מזמינה אותך ליהנות מטיפולי פנים משלימים לטיפול בצלקות פוסט אקנה, להסרת כתמי פיגמנטציה ולתחזוקה שוטפת שתשמור על עורך צעיר ורענן.

אנו עושים שימוש בציוד מתקדם וחדשני ודואגים להתעדכן במגמות המתחדשות ללא הרף בתחום האסתטיקה הרפואית. אנשי המקצוע המנוסים והמיומנים שלנו יספקו לך טיפול מסור ויעזרו לך לעבור את הקיץ בשלום. לפרטים נוספים, כל שעליך לעשות הוא להשאיר את פרטיך באתר.

כנסו לעוד עמודים

רייצל מדיקל

מתיחת פנים ללא ניתוח- Hifu -הייפו מכשיר מהפכני למתיחת פנים, הידוק העור  והרמת צוואר ללא ניתוח למעשה עובד על טכנולוגיית High intensity foucsed ultrasound  –

Read More »
רייצל מדיקל

חומצה היאלורונית חומצה ההיאלורונית מוכרת בתעשיית היופי מעל ל-20   שנה ובעקבות תכונותיו הייחודיות והבלעדיות,  בהמשך לעובדה שמדובר בחומר טבעי לחלוטין ובטוח לשימוש, לכן הפך בעקבות

Read More »

"את נראית מדהים!" "העור שלך מושלם!" רוצה גם את לקבל מחמאות? מילוי והעלמת קמטים למראה פנים צעיר עליו תמיד חלמת! לקביעת פגישת יעוץ בחינם השאירו

Read More »

שתפו נשמח לשמוע תגובות

Facebook
WhatsApp
Twitter
Email