מה קורה לעפעפיים עם הגיל?

אולי תופתעו לדעת אבל העפעפיים שלנו הם לרוב הראשונים שמתחילים להזדקן. העפעפיים (הן עפעפיים עליונות והן עפעפיים תחתונות) כמו עור הפנים בכללותו מושפעים מנזקי הסביבה והגיל, אבל שמירה על בריאות העפעפיים היא לא רק עניין של אסתטיקה. עפעפיים נפולות יכולות לפגוע בראייה ולגרום לתחושת חוסר בטחון עצמי וחבל כי יש פתרון.

הרמה ללא ניתוח
עפעפיים רענים ומתוחים

לפתרון קוראים הרמת עפעפיים ללא ניתוח והוא עושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ופורצת דרך. למשל, שיטת פיורבלאסט PureBEAU עושה שימוש באנרגיית פלזמה ואינה כרוכה במגע ישיר בעור. ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם מסיבה אחת – שיטה זו עושה שימוש במכשיר גרמני שזכה לאישור ע"י מכון התקנים הישראלי והאיחוד האירופי.

רייצל מדיקל
מכשיר פיורבלאסט PureBEAU

התאמה ואבחון הרמת עפעפיים ללא ניתוח

בדיקה ואבחון טיפול נכון בשיטת פיורבלאסט PureBEAU חייב להתחיל בבדיקה מדוקדקת של הפנים ושל סימני הזדקנות העור. בתהליך האבחונים ותכנון העבודה, חשוב לי לראות תמונות מהעבר של המטופל או המטופלת. תמונות אלה יאפשרו לי להבין את תהליך ההזדקנות האישי של כל אחד מהמטופלים ולתכנן את הליך רענון הפנים ואזור העפעפיים הטבעי. במהלך האבחון אני בודקת היכן אבדו הנפחים ואיפה קיימות צמיחות של הרקמות. אני מתרשמת מאיכות העור וממידת הלחות שלו, ובודקת אם, מעבר לקמטים העמוקים, קיימים גם קמטוטים עדינים ונזקי שמש. אני מתרשמת ממידת הסימטריה של הפנים, כולל של עצמות הפנים (כי אף אדם אינו סימטרי לחלוטין) ולבסוף אני נוהגת להכין טיפול ודיאגנוזה   אישית לשחזור והרמת העפעפיים  בצורה האנטומית והטבעית ביותר. הדגש המשמעותי ביותר מבחינת התכנית האישית הוא על מראה טבעי והרמוני, והימנעות מהמראה ה"עשוי".

מאושר בתו תקן אירופי וישראלי ואישור חברות הביטוח

תהליך טיפול חדשני ובטוח

השיטה מבוססת על מכשיר חדשני שמייצר נקודה בגודל של מיקרומילימטר שממזערת את העור, מקטינה את העור העודף ומהדקת את אזור העפעפיים שנמצא בסביבתו. ובטח תשמחו לדעת ששיטה זו נחשבת לבטוחה ולידידותית במיוחד ויש לה תוצאות מוכחות – אלפי אנשים כבר עשו שימוש בשיטה זו וחסכו לעצמם החלמה קשה אחרי ניתוח כואב.

וזה לא הכל, כי בשיטה זו אפשר להעלים גם קווים עדינים וקמטים באזור השפה העליונה והמצח (קמטי הבעה). למעשה, זו אחת השיטות הלא-כירורגיות המוצלחות ביותר לטיפול בנפילת עפעף ומדובר בלא פחות ממהפכה. ובמילים אחרות – אפשר להגיד שלום ולא להתראות לאיפור עפעפיים כזה או אחר שמנסה להסתיר את הבעיה.

הכי משתלם מכול שיטה להרמת עפעפיים

יחסית לשיטות אחרות להרמת עפעפיים (למשל ניתוח עפעפיים עליונות) לשיטה זו יש יתרונות בולטים, למשל זמן החלמה קצר במיוחד (3-4 ימים), מינימום סיכון לסיבוכים, שימוש אלחוש מקומי ולא בזריקות הרדמה, אפס צלקות או סימנים על העור,ללא מגע או חדירה לעור, סימטריות ואפילו מחיר שווה לכל כיס ונפש. ובטח תשמחו לדעת שהודות לשיטה זו הרמת העפעפיים נעשית במהירות הבזק.

רייצל מדיקל הרמת עפעפיים
הרמת עפעף מושלם
הרמת עפעפיים תמונה
תהליך קצר ומדויק

למי מתאים התהליך ?

הניתוח מתאים לכל אחד מעל גיל 18 שמצבו הבריאותי טוב ושעונה על הקריטריונים הבאים:

  1. סובלים מעפעפיים נפוחות באופן קבוע ללא תלות במספר שעות השינה
  2. סובלים  מעפעפיים שמפריעים לשדה הראייה
  3. סובלים מכאבי ראש למרות שהמספר במשקפיים לא השתנה
  4. סובלים מעור נפול באזור העפעפיים
  5. סובלים מחוסר סימטריה בעפעפיים העליונות 

.

הרמת עפעפיים ללא ניתוח
תהליך העבודה ללא מגע בעור

מה צריך לעשות לקראת הרמת עפעפיים ללא ניתוח

אם גם אתם מעוניינים להינות מהיתרונות של הרמת עפעפיים ללא ניתוח תידרשו לדבר פשוט – להגיע לקליניקה לאחר מכן נציג בפניכם תוכנית טיפולית מותאמת אישית ונתחיל בטיפול. אנחנו ממליצים לקחת כיומיים חופש לאחר הפרוצדורה מסיבה אחת – לאחר הטיפול תיתכן נפיחות ואדמומיות באזור העפעפיים ואנחנו לא רוצים שיחשבו שהייתם מעורבים בקטטה. בכל מקרה תוך שבועיים מקסימום אתם אמורים להיות יפים הרבה יותר.

אפקטיבי לאזור צידי העין
רייצל מדיקל
תוצאות מדהימות בארץ ובעולם

מה צפויות להיות התוצאות?

תוצאות הרמת עפעפיים ללא ניתוח נחשבות למפתיעות ומלבד הרמת העפעף תיהנו מיתרונות נוספים, למשל הפחתה בכמות הקמטוטים העדינים בצידי העיניים עד כדי העלמות טוטאלית, הגדלה של שדה הראייה, עלייה בבטחון העצמי ובעיקר – מראה רענן וצעיר יותר.

הרמה והידוק עור העפעף
לפני ואחרי הטיפול
הרמה והידוק עור העפעף
לפני ואחרי הטיפול
החלמה ותוצאות מהירות
מתיחה והידוק צידי העניים

כנסו לעוד עמודים

אז מה צריך לעשות?

אם גם אתם מעוניינים בהרמת עפעפיים ללא ניתוח בטח תשמחו לדעת שאין קל מזה. כל שעליכם לעשות הוא ליצור איתנו קשר בקליניקה רייצ'ל מדיקל באזור המרכז בפתח-תקווה כפר גנים ג או  באחד מערוצי התקשורת שלרשותכם: פייסבוק, טוויטר, יוטיוב, אינסטגרם, בטלפון 03-9191960 או להשאיר לנו הודעה באתר.

אצלנו תוכלו ליהנות גם מטיפולים אסתטיים נוספים, למשל איפור פנים קבוע, טיפול קוסמטיקה רפואית שונים ועוד כך שאתם בידיים הכי מקצועיות שיש. אז למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר והבטיחו שתהיו הרבה יותר יפים.

שתפו נשמח לשמוע תגובות

Facebook
WhatsApp
Twitter
Email
תגובה אחת
  1. יפה

    כול מילה בסלע אישה מבריקה וטיפול מוצלח