המסת שומן בקור חוות דעת

סיפורה של מטופלת

ספיר מטופלת עקשנית ונמרצת נשלחה למשימה בעלת חשיבות עליונה לפחות מבחינתה, לנסות  להפטר מהשומן העיקש! אחרי 2 הריונות  נשארים מצבוריי שומן  טורדניים  אשר מסרבים לרדת, תקועים כמו איזה לולב שמתנדנד מצד לצד, אחרי כושר ותזונה שהפכו להרגלי חיים חדשים בחייה היא  חולמת להפטר מהשומן העודף כזה שמעלים חלק מהשומנים בפרוצדורה קצרה ולא מכאיבה. אבל היי חברים, בואו לא נקדים את המאוחר.

רייצל מדיקל
בטן לאחר 2 לידות
רייצל מדיקל
צידי הגב עם שומנים עודפים

עקשנות וסקרנות זה מילה נרדפת לספיר שלנו אך אפשר להמיס שומן בקור? "הרי שומן מומס בחום" .. .. נכון ספיר צודקת השיטה של המסת שומן בקור היא למעשה הקפאת השומן במקומות נבחרים ואחר כך סילוקו מהגוף באופן טבעי ע"י בלוטת הלימפה. כיוון ששומן קופא בטמפרטורות גבוהות יחסית – כלומר, לא נדרשת טמפרטורה נמוכה במיוחד כדי להקפיאו – העור והרקמות הסובבות את השומן אינם מושפעים מההליך.

תהליך טיפול הקפאת שומן בקור

כבר בפגישה הראשונה אצלנו בקליניקה בחדר המסת שומן שלנו עם היועצת ומפעילת המכשיר שרית  היא הדגישה בפני  את העובדה שרק 90% אחוז מגיבים למכשיר ו10% לא מגיבים כלל, מגוון סיבות הקשורות בעיקר למבנה הפיזיולוגי והביולוגי שלנו, חשש נפל על פני ספיר שלנו, טוב המשכנו בואי נצפה לזה שאת לא ב-10 אחוז שלא מגיבים,  אחרי אלפי מדידות ואבחונים שבוצעו אצלנו אני מאחלת לך שלא אבל מניסיוני הרב גם את לא בדרגת סיכוי גבוהה שכן כי אין לך עודף חריג והוא יחסית מרוכז במקום אחד בעייתי אצלך בבטן התחתונה כמו הרבה נשים אחרי לידות לרוב זה עובד ורואים תוצאות.  

מדידות להמסת שומן בקור
רייצל מדיקל
שומנים עודפים שמסרבים לרדת

חוות דעת על המסת שומן בקור

המכשיר ניראה מרשים מואר ומצפצף  למעשה מורכב משתי ידיות ש"חופנות" את מקום הטיפול אבל מה יפה? יש עוד ידית המוצאת לטיפולים במקומות יותר צרים ירכיים, בטן, זרועות, סנטר או גב, יוצרות ואקום ומקפיאות את האזור עד לטמפרטורה של   10-   מעלות. נשמע קפוא אבל נדלקתי מהרעיון שאפשר להקפיא ולסלק את השומן שמפריע לי כול כך.

סקפטית מטכנולוגיה חדשה נכנסתי למדידות וצילומים אצל שרית החמודה, נשכבתי במיטה המפנקת יש להגיד מול מסך  טלוויזיה, טלפון ביד, כול מיני מגזינים של לאישה שכנראה רק במספרות ומכוני יופי נימצא, קצת חוששת אבל מלאה בסקרנות הצמידו לי לעור הגוף באזור ה"ניבחר" פדים ייעודיים למניעת כוויות קור והצמדת המכשיר לאזור הבטן התחתונה הבעייתית

המסת שומן בקור
המכונה מוצמדת לספיר

שתפו נשמח לשמוע תגובות

Facebook
WhatsApp
Twitter
Email

לאחר אתחול המכונה וכיוון עוצמת הקור התחיל השאיבה של העור לתוך המבנה שצמוד לי לעור הרגשתי נחמד ודי מדגדג, התרגלתי לעובדה שאני פה לשעה הקרובה ודי נהניתי ונסחפתי  עם השקט הזה עם עצמי באמצע החיים, אני שומעת את המוכנה מקפיאה לי את השומן, צחקתי עם עצמי סקפטית אמרתי מהתחלה, זה יוריד לי את הבטן הדי מעצבנת שאינה עוזבת?

 לאחר שצפצף והודיע  לשרית שהטיפול הסתיים ניתוק הידית מהעור היה משחרר כמעט ואיננו כואב, עיסוי  נעים שאורך כדקה  ובו התחושה העיקרית היא שגבישים של קרח מפצפצים אל תוך הגוף

כנסו לעוד עמודים

אחרי הטיפול בהמסת שומן בקור

  נפרדתי לשלום והמשכתי לדרכי, חייבת לציין במשך כמה ימים האזור היה רגיש למגע  אבל כמות הפעמים בה רצתי לשירותים מדי יום הובילה אותי למסקנה שמערכת הלימפה שלי עובדת והמכשיר מעודד את זה.

 חודש  לאחר מכן הגעתי לביקורת הראשונה והופתעתי התמונות של לפני ואחרי הובילו לעובדה שירדתי בהיקף הבטן התחתונה כשני סנטימטרים וזו רק התחלה, התוצאות שמחו אותי מאוד לאחר הטיפול שני, המתנה של חודש ושוב התוצאות לא אכזבו גם את הסקפטית ביותר עם 5 ס"מ ירידה של הבטן התחתונה והיקף הבטן העליונה.

טוב מה לומר חלום שהתגשם? טכנולוגיה מדהימה? הקפאה של תא שומן? לגמרי כן כן וכן , בשילוב של אורח חיים בריא הגעתי לתוצאה שכול כך ייחלתי לה במשך שנים  

 מכשיר להמסת שומן בקור שאני עברתי את התהליך   קוראים ה-  CLATUU, והוא נמצא היום כבר בכמה וכמה מכוני אסתטיקה מובילים בארץ ובעולם. באופן אישי אני כמובן אמליץ על הקליניקה שאני התנסיתי בה,  של Rachel-Medical בניהולה של רחל קורדובה שהיא אישה מתוקה להפליא שאף הקימה עסק לאסתטיקה וקוסמטיקה מהמובילים בתחום ובמו ידה  קרוב ל25 שנה  עם צוות נפלא שרואה שירות במעלה עליונה.

שתפו נשמח לשמוע תגובות

Facebook
WhatsApp
Twitter
Email