להאט את תהליך הְזדַקְנוּת אנטי-אייג'ינג

(פרק 2)

מאת ד"ר גדעון שטרסמן 

מה אנחנו יכולים לעשות כדי להאט את תהליך ההזדקנות?

בפרק הקודם הראינו כי ההזדקנות היא בלתי נמנעת, כל אורגניזם נוצר, מתפתח,  מתקדם בגיל ובסופו של דבר מת.  בני האדם תמיד לאורך כל ההסטוריה  חיפשו דרכים להישאר צעירים, מושכים ומאריכי ימים.  הרצון הזה, למשל, נטבע באגדות כמו זה על פונס דה ליון בחיפושו הבלתי נלאה אחר "מעיין הנעורים" לפני 500 שנה בפלורידה. דוגמאות רבות אחרות לא חסרות.

עם זאת, תהליך ההזדקנות יכול להיות מואט ובעל  איכות חיים גבוהה יחסית  וניתן לשמור על גופנו במשך שנים רבות אם אנחנו לומדים איך לטפל בגופנו בצורה נכונה.

רייצל מדיקל

עם זאת, תהליך ההזדקנות יכול להיות מואט ובעל  איכות חיים גבוהה יחסית  וניתן לשמור על גופנו במשך שנים רבות אם אנחנו לומדים איך לטפל בגופנו בצורה נכונה.

עם זאת, תהליך ההזדקנות יכול להיות האטה ואת איכות חיים מסוימת ניתן לשמור במשך שנים רבות אם אנחנו לומדים איך לטפל בגופנו.

בואו נסקור את הצעדים הדרושים כדי להשיג את המטרה הרצויה:

רייצל מדיקל

1 תזונה נכונה – אם אנחנו אוכלים את הזכות מזון ולשתות את הזכות נוזלים, אנו דואגים כי אנו מזינים את גופנו עם המרכיב הדרוש כדי לשמור על הפונקציות שלה כדי. זהו למעשה אחד הצעדים החשובים ביותר שניתן לנקוט כדי להאט את תהליך ההזדקנות ולהישאר בריאים.

 לא צריך לאכול יותר, או לזלול על כמויות גדולות של שומן, סוכר, פחמימות, מלח וכן הלאה. יש לאכול ירקות מכל מיני סוגים וסוגי כמעט בכל ארוחה. יש להימנע מזון מעובד לחלוטין בגלל תוספים ותהליכים שננקטו על ידי המפעל.

שתפו נשמח לשמוע תגובות

Facebook
WhatsApp
Twitter
Email
רייצל מדיקל

2 למרות שאני לא צמחוני, מחקר חדש מדהים שנערך על ידי NIH, מראה כי לאחר שלושה חודשים של להיות צמחוני, כ-350 גנים בגוף שלנו מופעלים. הגנים האלה מגינים עלינו מפני סרטן, דלקת והזדקנות.

 3 שינה נאותה-הגוף והנפש שלנו צריכים לנוח ולאפס בכל מחזור של 24 שעות. במהלך תקופה זו כל המערכות בגוף להירגע ולנוח. חשוב לציין, הגוף מנסה  לרפא את  עצמו במהלך תקופת השינה.

 4 תנועה מתאימה / פעילות גופנית – זכור כי היוצר לא עשה אותנו נייחים. במקום זאת, אנחנו אמורים לזוז, לקפוץ, ללכת ולרוץ וכן הלאה. למרות שהחיים המודרניים מאלצים אותנו לשבת שעות רבות, במשרד, מול הטלוויזיה או במכונית אין זה נוהג בריא לעשות זאת כל יום וכל היום.

 5 חיים חיוביים ולא מלחיצים –   למרות שזה קשה, חשוב מאוד   להישאר חיובי. להיות חיובי משחרר הורמונים "מאושר" על ידי המוח וכימיקלים אלה היתרונות של כל המערכות שלנו. לעומת זאת, חשוב להימנע מלחץ. החיים מלחיץ המתרחשת במשך חודשים או שנים ידוע לקצר את החיים. הסיבה לכך היא כי בלוטות מסוימות בגוף לשחרר הורמוני הלחץ אשר משפיעים על הגוף שלנו שלילי. כמו כן, הורמונים הלחץ להגביר תהליכים דלקתיים המשתתפות ההזדקנות. אז זה חכם כדי למזער ולשלוט על מתח 

רייצל מדיקל
חשוב לנשום אוויר נקי נקי בכל עת, אחרת מזהמים המוטסים נכנס לגוף שלך יכול לגרום לסרטן, אסטמה ומחלות רבות אחרות

6 נשימה אוויר נקי, אנשים מודאגים יותר להחליף את מסנן האוויר במכונית שלהם מאשר איכות האוויר שהם נושמים. לדוגמה, אנשים רבים עדיין עישון משפיע על הריאות שלהם ואת הריאות של האנשים סביבם. אנשים תקועים שעות בתנועה נושמת את האוויר המזוהם שמגיע מכוניות אחרות גם אם מזג האוויר פועל. רק מכוניות באיכות פרמיה יש מסנן אוויר מיוחד עבור מערכת מיזוג אוויר.

אנטי-אייג'ינג בתהליך 6666

נקיטת צעדים אלה היא בעלת חשיבות רבה והם יתרום כדי למנוע מחלות הזדקנות מוקדמת. זה עשוי גם להיות מועיל לזכור את ההצעה הפשוטה שלי: 6666.

שינה לפחות 6 שעות ביום

  • אתה חייב לנוע לפחות 6 דקות (או התרגיל) עבור כל 6 שעות של ישיבה. רעיון פשוט וטוב הוא להשתמש במדרגות במקום במעלית.
  • לאכול 6 פעמים של מנות קטנות ביום: 3 מנות עיקריות (מנות קטנות), ו 3 חטיפים (בעיקר פירות או ברים בריאות)
  • לשתות לפחות 6 כוסות מים ביום
  • הישארו בחוץ במשך 6 דקות ביום כדי לגרום ויטמין D שלך להיות פעיל. אם אתה להשתזף עליך להשתמש בהגנה כדי למנוע את הכוח ההרסני של השמש כגון גרימת קמטים, הזדקנות מוקדמת וסרטן העור.
  • כל שעה לוקחת 6 דקות לעצמך … עוצרת את העיניים ורוקנת אותה ממחשבות.

כנסו לעוד עמודים

חשיבות הקוסמטיקה

במהלך מאות שנים בני האדם, אפילו בימי קדם, פיתחה את היישום של שמנים, ניחוחות וקרמים על העור שלהם. מאוחר יותר התפתחויות אלה יצרו את תעשיית הקוסמטיקה. בעוד כמה קוסמטיקה הם חסרי תועלת לחלוטין בזבוז של כסף, קוסמטיקה אחרים לתרום מאוד להזין את העור ולתת לו מראה צעיר יותר. מוצרים ונהלים המכילים ויטמינים, חומצה היאלורונית קולגן יכול להיות דוגמה אחת.

מראה צעיר יותר, במיוחד עם נשים, הוא לא רק חשוב האטרקטיביות שלהם, אלא גם לתת להם ביטחון לעורר את המוח שלהם כדי להפריש "הורמונים מאושרים". למידע נוסף ניתן לפנות למומחים ב "Rachel-Medical ".

אנא המשך לפרק הבא לקבלת מידע הדרוש לשמור על תזונה נכונה לההזדקנות וההתבלות.

תודה על הקריאה.

מאת ד"ר גדעון שטרסמן 

מייל: gstrassmann@gmail.com

רייצל מדיקל

שתפו נשמח לשמוע תגובות

Facebook
WhatsApp
Twitter
Email
השארת תגובה