HIFU – הייפו

מתיחת פנים ללא ניתוח- Hifu -הייפו

מכשיר מהפכני למתיחת פנים, הידוק העור  והרמת צוואר ללא ניתוח למעשה עובד על טכנולוגיית High intensity foucsed ultrasound  –  אולטראסאונד אנרגיה אשר מעוברת לעומק העור במקומות ספציפים ללא פגיעה וסימנים ברקמות העור הנוספות. מטרת העל  הוא טיפול בגלי קול ממוקדים לטובת הידוק העור ומתיחת האזור הנבחר באמצעים לא פולשניים,וללא כאבים.

תהליך הטיפול במכשיר הייפו-hifu

אפשר לבצע טיפול hifu   למספר מקומות באזור הפנים, ובעת טיפול בקמטים דלילות העור וכיווץ ומתיחה של הפנים ללא הזרקות וללא ניתוח.   

בשלב הראשון מבצעים הערכה ואבחון דרמטולוגי לפנים לקבוע את האזור לטיפול ועובי העור . בשלב השני, אנו נכנסים לפעולה עם המכשיר הייפו המהפכני.  

הטיפול HIFU מתיחת הפנים ללא ניתוח מתבצע עד 2-3 פעמים בשנה. ברוב המקרים הוא מביא לשיפור במראה הפנים מתיחת מיצוק והרמה של החלקים בנבחרו, השילוב בין ניסיון  איכות האבחון

והטכנולוגיה הגבוהה הן גורמים קריטית בהצלחת טיפולי HIFU   ולכן מומחיות היא חלק בלתי נפרד ממערכת השיקולים.

בתוך כך, יש להזכיר שהמאפיינים של טיפול הייפו מתחום האסתטיקה תקפים   לאזורים שונים בפנים עומק החדירה וצורת הטיפול יגרמו לתהליך להיות מוצלח ובעל אפקט מדהים של מתיחה והידוק  בשיטה המתוארת לעיל אפשר להשתמש על מנת לבצע הרמה ומתיחה לכפלים בצוואר, מתיחת סנטר, קמטוטי זעף,  קמטים במצח וצידי העניים  וכמובן ללא ניתוח וללא פלישה לעור  כך הטכנולוגיה החדישה משפרת את מקדם העור ומהדק עור רופף. עם ניסיון מוכח ורקע של אסתטיקה רפואית בארץ ובעולם.

לייעוץ והכוונה ללא תשלום על מכשיר הייפו-hifu השאירו פרטים

רייצל מדיקל
טכנולוגיית ההייפו-HIFU חודרת לעור ולרקמה התת עורית המעוררת ומחדשת את הקולגן בעור

יתרונות הייפו-hifu מיצוק העור

המכשיר המתקדם הוא קיום שיא הטכנולוגיה הלא פולשני למיצוק והעלמת קמטים, יש יתרון מרכזי אשר אין אותו בשום טכנולוגיה אחרת, הוא למעשה חודר את שכבת העור הראשונית ישירות ובדיוק מוחלט באמצעות ספקטרום (מחסנית) של 1.5, 3 , 4.5 מילימטר אשר נכנסים לעומק העור והרקמה החיצונית ומתמקד בחום הנוצר מאיץ ברקמות לייצר קולגן ומבצע את האפקט הרצוי של הרמת העור, היכולות הטכנולוגיות הגאוניות משפרת את תאי הקולגן בשכבות החיצוניות והפנימיות ועוזרת לשקם את העור גמישותו ונראות מהיסוד.

.

רייצל מדיקל
ידית הייפו hifu 1.5/3/4.5

תוצאות הייפו-Hifu אנטי אייג'ינג

הייפו הטיפול המהפכני שומר על העור וגורם להיווצרות עידוד ויצור קולגן שככל כך נחוץ לאפקט מתיחת הפנים.

תהליך בניית הקולגן ומיצוק העור זהו תהליך פיסיולוגי אשר לוקח זמן ואין שום שליטה שלנו על התהליך אלה רק על העידוד, ישנם ממצאים בארץ ובעולם אשר מתקבלות תוצאות של המיצוק והרמה  לאחר 3-4 חודשיים אך לאחר כחצי שנה וחזרת על הטיפול מגיעים לתוצאות משמעותיות וסופיות אשר יכולות להחזיק כשנתיים עד שלוש, התוצאות מדהימות את עולם האסתטיקה אשר מתקבלות ללא ניתוח ללא הזרקות וללא חדירה לעור הפנים של סכין מנתחים, מתקבל עור בריא חיוני וצעיר הרבה יותר, אשר אנו נותנים לטבע לעשות את שלו בייצור הקולגן מבפנים שווה לנסות את טיפול האנטי אייג'ינג המתקדם בעולם אצל Rachel-medical  בגלל הניסיון והטכנולוגיה מגיעים לתוצאות מדהימות.

תהליך הטיפול וטכניקת HIFU  נבדקה אצל מומחים בארץ ובעולם אשר מצאו ששילוב בטיפולי הפלזמה עם הHIFU- מתקבלות תוצאות מדהימות במתיחת פנים ומיצוק העור ללא מגע סכין וללא פלישה או כאב, זהו תוצאות מהפכניות אשר ללא מגע כירוגי אנו מגיעים לפייס ליפט מרשים אשר לא בוצע בחדר ניתוחים וגורם לסיבוכים מסוכנים, תהליך בטוח וחדיש אשר נותן מענה לצורך האנטי אייג'ינג ונראות העור בעולם המתקדם של היום.

סכין המנתחים הופכת לנחלת העבר כאשר ישנה חלופה מתקדמת טיפול ההייפו- HIFU כיום, הוא מהמובילים בעולם האסתטי המתקדם.

.

רייצל מדיקל
תוצאות מדהימות בארץ ובעולם בטיפולי מתיחת פנים ללא ניתוח

לייעוץ והכוונה ללא תשלום על מכשיר הייפו-HIFU השאירו פרטים

חייג עכשיו וואצפ מהיר  חייג עכשיו וואצפ מהיר חייג עכשיו וואצפ מהיר חייג עכשיו