6 טיפים מומלצים לעור קורן ונעים

אם גם אתם רוצים להינות מעור פנים צעיר ורענן בטח תשמחו לדעת שזה אפשרי. אמנם אי אפשר לעצור את הזמן, אבל אפשר בהחלט למתן את ההשפעות שלו על עור הפנים שלנו. אנחנו ברייצ'ל מדיקל החלטנו להרים את הכפפה ולפניכם 6 טיפים לשמירה על עור הפנים.

קרם הגנה נגד האקלים הישראלי

עשו שימוש בקרם הגנה לא לחסוך 

 אולי תופתעו לדעת אבל החשיפה לשמש היא אחד הגורמים העיקריים להזדקנות העור. לכן אנחנו ממליצים לעשות שימוש יומיומי בקרם הגנה ולחדש את המריחה כל שעתיים. אמנם לא כל יום אנחנו הולכים לים או לבריכה, אבל די בנהיגה ברכב מול קרני השמש החמות בארצנו שטופת האור כדי לפגוע בעור.

פיגמנטציה
שיינה עוזרת לעור הפנים

לכו לישון  כמה שאפשר כמה שיותר 

אמנם אנחנו מוצפים כל הזמן בגרויים חדשים ושוכחים ללכת לישון, אבל אנחנו ממליצים לא לוותר על 8 שעות שינה בלילה מסיבה אחת – כאשר אנחנו לא ישנים מספיק יש לכך השפעה מזיקה על העור כמו עיגולים שחורים, שקיות מתחת לעיניים ועוד. ואם אתם רוצים להיות בטוחים שהעור שלכם מקבל את הלחות הדרושה גם בלילה – מרחו קרם לילה לפני השינה.

בלוג רייצל
מזונות מהטבע בריא לעור הפנים

  הקפידו על תזונה נכונה מים מים מים!

אולי תופתעו לדעת אבל גם לתזונה יש השפעה על עור הפנים. אנחנו ממליצים להקפיד לאכול כל יום פירות וירקות מ-5 צבעים מלאים בוויטמינים עשירים לעור הפנים,הרבו במים רגילים לא מתוקים אשר מצוינים לעור הפנים בחידוש ואלסטיות העור להימנע מאכילת חטיפים ומג'אנק פוד ולאכול באופן מסודר לפחות 3 ארוחות ביום. 

בלוג רייצל
להרבות בפירות וירקות

וותרו על הסוכר לקחו אותו מהטבע 

אמנם זו לעיתים גזירה שאין הציבור יכול לעמוד בה, אבל מצד שני – לסוכר יש השפעה מזיקה על עור הפנים והוא גורם למראה נטול ברק ועייף. כדאי שתזכרו שגם מאכלים בנאליים לחלוטין כמו לחם כוללים סוכר, כך שממש אין צורך להוסיף סוכר לכל כוס קפה.

המנעו מעישון מזיק לעור הפנים

הפסיקו לעשן פשוט לא 

כולם יודעים שעישון מזיק לבריאות ומעלה את הסכוי לחלות בסרטן, אבל לא כולם יודעים שהוא גם מזיק לעור הפנים ויוצר קמטים וגורם לפיגמנטציה. אנחנו בטוחים שגם אתם תופתעו מהשנוי בעור הפנים שלכם אחרי שתפסיקו לעשן, אז למה שלא תנסו?

עשו כושר כמה שיותר

שימרו על כושר בכול הזדמנות

אולי תופתעו לדעת אבל גם לספורט יש השפעה על עור הפנים. אנחנו לא ממש מבינים את המחקרים שמוכיחים את זה אבל דבר אחד בטוח – עוסקים בספורט צריכים לשתות הרבה ואין כמו מים כדי לשפר את מראה הפנים. 

שתפו טיפים לעור פנים יפה יותר

Facebook
WhatsApp
Twitter
Email

כנסו לעוד עמודים

לסיכום

 

אם כולנו נזדקן בשלב כזה או אחר אבל הקפדה על הטיפים האלו מבטיחה דבר אחד – אולי תהיו זקנים בגיל אבל צעירים מבחינת מראה. בכל מקרה אנחנו ברייצ'ל מדיקל עומדים לרשותכם ומטפלים בבעיות שונות בעור הפנים כתוצאה מהזדקנות, למשל פיגמנטציה, כתמי שמש, קימטוטים בעור ועוד.

אנחנו לרשותכם גם בכל הנוגע לטיפולי קוסמטיקה רפואית, אסתטיקה רפואית וטיפולי פנים לאלו שסובלים מצלקות אקנה ופצעים בפנים. ואם לא הצלחתם למנוע את הזדקנות עורכם אל תדאגו – אנחנו כאן בשבילכם עם טיפולי מזותרפיה שמעודדים ייצור של קולגן ומקנים אפקט של מתיחה.

למעשה, אם אתם מחפשים טיפולי פנים –הדור הבא מסוגים שונים אתם מוזמנים אלינו. אנחנו בטוחים שלא תצטערו על הבחירה כי אנחנו מקפידים להתעדכן, ללמוד, להשתלם ולהביא לכם את החידושים האחרונים בתחום הקוסמטיקה והאסתטיקה.

בלוג רייצל

טיפ לחיים ולעור הפנים תצחקו כמה שיותר

אנחנו מאמינים שמגיע לכם להינות מהטוב ביותר ולהיראות הכי נפלא שאפשר. צרו איתנו קשר באחת הרשתות החברתיות או בקליניקה שלנו ותיהנו מחוויה אחרת בתחום הטיפוח – אוירה מקצועית, טיפולים מפנקים ובעיקר תוצאות ומחמאות שלא יאחרו להגיע. אז למה אתם מחכים?